söndag 7 oktober 2007

Trött i ögat...

Ojoj, ibland blir det bara sent... Men vad går väl upp mot hemlagad pizza, en bra film, spela sällskapsspel och goda vänners gemenskap. Då kan till och med studierna slänga sig i väggen.. med råge! :P (Hoppas inte att någon av mina lärare läser detta..) Till och med om det blir till 3.45 eller däromkring.

Igår hade vi dessvärre inbrott i vårt förråd här i Flogsta. Dom tog Magnus reserv-dator men vi tror inte något annat. Men tråkigt var det i alla fall. Jag var på stan igår också och shoppade en kedja till förrådet och en ny mobil vilket kan tänkas vara nödvändigt. Jag har också skaffat mig ett telia-studentabonnemang så nu ringer jag gratis till 4,4 miljoner telefoner.. är det du som är en av dem så hör av dig så kan jag ringa upp! ;)

Idag är det kyrka som gäller kl. 16 och dessförinnan ska jag ringa min mormor Edith som fyller 85 år idag. Personbästa för hennes del! Yay! Vad kvällen erbjuder vet jag ännu inte än, men resten av veckan lär det bli plugga för sen kunna åka hem till Varberg till helgen och åka på Johans bröllop. Nej, nu går jag händelserna i förväg..

Ha en skön söndag (vilodag?).




Ps. Denna bild är ju helt fantastisk...---->

Inga kommentarer: